Menu
0

Klantenservice

Drinksplease.nl

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Algemeen
Hoe kan ik een account maken?

Je kunt zelf via de website een account aanmaken. Voor het aanmaken van een account klik je rechtsboven op het poppetje, en vervolgens klik je op ‘registreren’.

Hoe pas ik mijn account gegevens aan?

Nadat je bent ingelogd kan je automatisch je je eigen inloggegevens aanpassen door onder ‘mijn account’ naar ‘accountinformatie’ te gaan. Hier kan je je gegevens bewerken.

Assortiment
Word het assortiment in de webshop aangepast?

Drinksplease.nl is een online platform waar samengestelde ‘Packs’ besteld kunnen worden met een ruime keuze aan verschillende soorten dranken en toegevoegde items. De packs wisselen eens in de zoveel tijd en er worden ook vaak nieuwe items toegevoegd.

Productinformatie

Op onze website verschaffen wij per pack een uitgebreide informatie tekst over de inhoud van het pakket, inclusief productinformatie. Wanneer er vragen zijn of er iets ontbreekt, kun je altijd een mail sturen naar [email protected]

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

Klik op het product van je keuze. Vervolgens vind je de productinformatie. Als je het product in jouw winkelmand wilt plaatsen, klik dan op 'in winkelwagen'.

Kan ik een bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om een bestelling in het buitenland te laten bezorgen. Hier wordt aan gewerkt.

Ik heb een vraag over mijn bestelling

Staat jouw vraag niet tussen de veel gestelde vragen? Mail ons dan gerust jouw vraag naar [email protected]

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als een product op voorraad is en je bestelt voor 14.00 uur, wordt het de volgende werkdag geleverd. We bezorgen 5 dagen per week. Als het een pre-order betreft of het product is niet op voorraad, duurt het meestal 1 tot 2 weken. Vraag ons gerust naar de leverdatum.

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

We streven ernaar, wanneer er voor 14:00 is besteld, jouw bestelling de eerstvolgende werkdag te bezorgen. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat je bestelling helaas later wordt geleverd. Klik op de link van jouw track&trace code om te zien waar jouw bestelling is. Je kunt ook altijd contact opnemen met ons via [email protected].

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar hier zitten verkeerde producten in, wat moet ik doen?

Wanneer je je bestelling hebt ontvangen, maar er verkeerde producten in het pakket zitten, neem dan contact met ons op via [email protected]

Betalen
Kan ik betalen met creditcard?

Ja, je kan betalen met je VISA/Mastercard.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Je kan betalen met iDEAL of met VISA/Mastercard.

Is betalen op de webshop veilig?

Je betaalt altijd veilig, welke methode je ook kiest. Bij iDeal via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Bij VISA/Mastercard wordt het bedrag gereserveerd en pas afgeschreven als je artikel is geleverd.

Bezorging
Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?

Ben je op zoek naar hoe laat je bestelling komt, kijk dan even op PostNL. Let op: bij grote drukte kan het zijn dat de levering is vertraagd. Wij streven ernaar om jouw bestelling de eerstvolgende werkdag te bezorgen.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om een bestelling in het buitenland te laten bezorgen. Hier wordt druk aan gewerkt.

Hoeveel bezorgkosten moet ik betalen?

Op dit moment worden er geen bezorgkosten in rekening gebracht.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken kun je het betalingsproces sneller doorlopen. Je kunt meerdere adressen opslaan en je bestellingen bekijken en volgen.

Registreren

Zojuist toegevoegd

Je hebt geen artikelen in je winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.